Aan het laden...

Hyperautomation: een nieuwe visie op werken

Zeg maar dag tegen vervelende en repetitieve taken en maak gebruik van de nieuwste technologie om tijd te besparen en je te focussen op het belangrijke werk. Van het afhandelen en verwerken van support tickets en online formulieren tot het beantwoorden van vragen: het kan allemaal op een efficiënte manier worden geautomatiseerd. Hyperautomation combineert state-of-the-art technologieën zoals AI, machine learning, procesautomatisering en natural language understanding in één pakket. Onze Hyperautomationsuite, stelt mens en technologie in staat om moeiteloos samen te werken.

Deze breed inzetbare combinatie van technologieën is ontwikkeld door Visma experts om in perfecte harmonie samen te werken en heeft zich ruimschoots in de praktijk bewezen. We garanderen een soepele samenwerking, snelle inzetbaarheid en betere resultaten.

New call-to-action

Voor wie is deze service bedoeld?

Onze Hyperautomation suite is zodanig ontworpen dat het gemakkelijk en betrouwbaar kan worden geïntegreerd in elk bedrijfsproces. Het is vooral interessant voor organisaties die processen willen automatiseren waarbij op dit moment veel handmatig uitgevoerd moet worden. Het is ideaal voor:

  • Logistieke bedrijven
  • Organisaties die een groot aantal klantensupport tickets verwerken

Logistieke Bedrijven

Logistieke bedrijven moeten veel inkomende en uitgaande informatie verwerken, zoals gegevens met betrekking tot orderverwerking, verzending, tracering en facturering. Hyperautomatisering kan deze bedrijven helpen tijd te besparen door repetitieve, handmatige taken te automatiseren. Ook worden de responstijden dankzij hyperautomatisering vaak een stuk korter, waardoor de dienstverlening aan hun klanten verbetert. SE Mäkinen en Nordic Label zijn twee van de vele bedrijven die ons servicepakket gebruiken. Zij hebben hun traditionele processen volledig herzien.

Meer lezen

Klantenservice

Organisaties die erg veel supportvragen krijgen, kunnen eveneens baat hebben bij hyperautomatisering. Een gemiddelde klant met 5.000 tickets per kwartaal kan tot wel 450 uur besparen door ondersteuningsverzoeken automatisch te classificeren, routeren en verwerken. Wij ondersteunen grote ticketingsystemen zoals TopDesk, ZenDesk, Jira Service Desk en Salesforce. Als u een ander systeem gebruikt, kunnen we kijken of het compatibel is met ons pakket.

Meer lezen

RPA kan ook worden gebruikt om de frequentie en schaal van gegevensverwerking aanzienlijk te verhogen. In plaats van een taak een paar keer per maand uit te voeren, kunt u ervoor kiezen om dit elke dag te doen. Combineer RPA met de AI van Lotta Hyperautomation, en u kunt er zeker van zijn dat er echt begrip achter de automatisering zodat u zeker weet dat precies de juiste dingen worden gedaan.

Naast een back-end integratie biedt Lotta Hyperautomation ook een front-end integratie voor applicaties die geen API hebben. Een groot voordeel van deze front-end integratie is dat u uw onderliggende IT-infrastructuur niet hoeft te veranderen: u voegt simpelweg Lotta Hyperautomation toe aan uw platform.

Voordelen

  • Doe je voordeel met automatisering en kom ook in de nieuwe wereld van werk
  • Begin met het automatiseren van handmatige taken en ga meteen al efficiënter werken
  • Minimaliseer de kans op menselijke fouten met de modernste technologie
  • Verhoog de productiviteit van je medewerkers

Neem contact op

Visma Connect is dé specialist in veilige en betrouwbare informatie-uitwisseling. We houden ons aan de hoogste normen op het gebied van informatiebeveiliging, servicemanagement en kwaliteitsborging. Gebruik onderstaande button of bel ons en vraag naar Steven Schouten.

New call-to-action
 
088-1161800