Aan het laden...

Hoe kunt u hyperautomation toepassen?

Gebruik van tekstclassificatie (een toepassing van AI) om support tickets automatisch te categoriseren en toe te wijzen  normaal gesproken werkt het zo: een verzoek om ondersteuning komt binnen, iemand kijkt ernaar, opent een ticket en stuurt het door naar het juiste team. Bij hyperautomation kunt u dit proces automatiseren. Dat levert een kortere responstijd op en de kans op een menselijke fout wordt tot een minimum beperkt. Een gemiddelde klant met 5.000 tickets per kwartaal kan tot wel 450 uur besparen met deze oplossing. De software houdt rekening met de tijd die afgesproken is om het ticket af te handelen.

Verbeter uw service levels met machine learning: wanneer onze AI-software een ticket beoordeelt, wordt er een bepaalde vertrouwensscore aan toegekend. Werknemers kunnen de vertrouwensscore gebruiken om te besluiten of de betreffende taak automatisch moet worden verwerkt of dat ze zelf in moeten grijpen. Vaak stellen organisaties een drempel in: een taak met een vertrouwensscore boven de 50% kan automatisch worden verwerkt. Het systeem traint een model met een feedback-lus; door de toegekende vertrouwensscores te analyseren, wordt dit model steeds accurater. U zult merken dat uw serviceniveaus na verloop van tijd sterk verbeteren.

Klein beginnen en daarna uitbreiden

Elke organisatie kan eigenlijk meteen aan de slag met onze oplossing. U kunt klein beginnen en specifieke onderdelen van ons pakket gebruiken. Later kunt u dit vervolgens uitbreiden. Onze oplossingen worden geleverd als add-on. Wij ondersteunen grote ticketingsystemen zoals TopDesk, ZenDesk, Jira Service Desk en Salesforce. Als u een ander systeem gebruikt, kunnen we kijken of het compatibel is met ons pakket.

Neem contact op

Visma Connect is dé specialist in veilige en betrouwbare informatie-uitwisseling. We houden ons aan de hoogste normen op het gebied van informatiebeveiliging, servicemanagement en kwaliteitsborging. Gebruik onderstaande button of bel ons en vraag naar Steven Schouten.

New call-to-action
 
088-1161800